Adwordsmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Godaddy büyük firma ancak bazı sıkıntıları var tabi. Önceden daha kötüydü Türkçe destek ekibi yoktu.
Yav kardeşim burak Türkçe destek ekibini, sorun çıkarmayan firma lazım. Sorun çıkmayan firma olsa, destek ekibinede gerek olmaz. Birde ödüllü vs vs diye övünüyorlar.