• 15-08-2014, 15:06:07
    #46
    JackkerL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yerde haklısınız ama dediğiniz olmaz hocam, firmayı boykot etmek gibi birşey yaptığınız. Tabi adamların alıp satması durumu var yapacak birşey yok ihtiyacı olan ucuza alır.

    Elinde sağlam domain olan yine hak ettiği değeri alır domain piyasası nasıl düşüyor anlamadım bu adamlar ucuza satınca kaliteli domainlerin değeri mi düşüyor?
    Hocam kaliteli domainlerin değeri düşmez ama alıcı çok maliyeti karşılayamayacak tekliflerde bulunur mesela maliye 500 lira adam senden 100 liraya istiyor. Olmazsa örneğin : oyun.com yerine NS den oyunxyz.com oyuntttl.com gibi saçma sapan domainler regliyor sonrada satmaya kalkınca ağlıyor.

    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu, şuna benzemiş;

    Biri ÇİN'e bir dur desin, Nike varken fason ürünleri getiriyorlar Türkiye'ye. Piyasa allak bullak oldu, Nike satamıyoruz.

    Çin den ürün alma kendi üreticin kalkınsın Hocam ben firmayı eleştirmiyorum ama firmanın bu politikası ile çöp domainler türüyor ve piyasanın içine ediyorlar.

    şu alttaki örneği inceleyelim

    https://www.r10.net/domain-degerlendi...mainlerim.html
  • 15-08-2014, 15:58:51
    #47
    piyasaya yeni girmek isteyen arkadaşların ne gibi bir zararı olabilir ki ? bırakın herkes kısmetini yer ns den almış ms den almış ne fark eder nerede ucuz ve tabi legalse alabilir hocam.Bunda kötü bir taraf yok sizin kadar herkes gelir sağlama peşinde burada.Facebook gibi takılmaya gelmiyor ki herkes neler yapsam nasıl piyasaya girsem diye arayış içerisinde.Siz de yersiniz ekmeğinizi o da yer belki o 3 tl yer siz 10 tl ya da tam tersi. Ns firması bu durumdan şikayet edebilir ama başkasının etmesi garip geldi..
  • 15-08-2014, 16:03:28
    #48
    arz/talep oldukça sıkıntılı bir durum yok.
    0,50 dolara almak varken ben az önce IHS'den 21,90 tl 'ye aldım.

    alan satan memnunsa bize bişey söylemek düşmez.
  • 15-08-2014, 16:08:17
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ns'nin piyasayı öldürdüğü gerçek ama bu sayede ucuz domain reglemenin keyfinide yaşıyoruz.Ama çoğu dediğinize katılıyorum piyasa öldü.
  • 15-08-2014, 16:10:05
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Bende alacam fakat güvenemiyorum o firmaya bir şey itici geliyor ama ne sanki firma patlayacak gibi bi his var içimde
  • 15-08-2014, 16:18:33
    #51
    Üyeliği durduruldu
    UnFoLLoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende alacam fakat güvenemiyorum o firmaya bir şey itici geliyor ama ne sanki firma patlayacak gibi bi his var içimde
    Bu firma sanırım uzun zamandır senelerdir bu şekilde ucuz kampanyaları var.
  • 15-08-2014, 16:41:55
    #52
    byfrodo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasaya yeni girmek isteyen arkadaşların ne gibi bir zararı olabilir ki ? bırakın herkes kısmetini yer ns den almış ms den almış ne fark eder nerede ucuz ve tabi legalse alabilir hocam.Bunda kötü bir taraf yok sizin kadar herkes gelir sağlama peşinde burada.Facebook gibi takılmaya gelmiyor ki herkes neler yapsam nasıl piyasaya girsem diye arayış içerisinde.Siz de yersiniz ekmeğinizi o da yer belki o 3 tl yer siz 10 tl ya da tam tersi. Ns firması bu durumdan şikayet edebilir ama başkasının etmesi garip geldi..
    hocam sizin yorumunuzun altındaki yorumumu okursanız daha iyi olur

    1scripter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arz/talep oldukça sıkıntılı bir durum yok.
    0,50 dolara almak varken ben az önce IHS'den 21,90 tl 'ye aldım.

    alan satan memnunsa bize bişey söylemek düşmez.
    konuyu okumayıp başlıktan içeri daldığınız için teşekkürler
  • 15-08-2014, 16:48:05
    #53
    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sizin yorumunuzun altındaki yorumumu okursanız daha iyi olur


    konuyu okumayıp başlıktan içeri daldığınız için teşekkürler
    konuyu okumayan ben miyim @byfrodo mi tam anlamadım.
    ama konuyu ve altındaki bütün mesajları okuduğuma emin olabilirsiniz.
  • 15-08-2014, 16:52:43
    #54
    1scripter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu okumayan ben miyim @byfrodo mi tam anlamadım.
    ama konuyu ve altındaki bütün mesajları okuduğuma emin olabilirsiniz.
    orada niye 2 liraya satıyor diye sadece onu eleştirmiyorum. Çöp domain alıp bunları açık arttırmada piyasaya süren piyasa bilmeyenleri de eleştiriyorum. Konu sadece para değil. Piyasanın ölmesi ...