Konu
NSciler artık yeter ama
15-08-2014, 16:08:17
#49
Kirkbir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ns'nin piyasayı öldürdüğü gerçek ama bu sayede ucuz domain reglemenin keyfinide yaşıyoruz.Ama çoğu dediğinize katılıyorum piyasa öldü.