piyasaya yeni girmek isteyen arkadaşların ne gibi bir zararı olabilir ki ? bırakın herkes kısmetini yer ns den almış ms den almış ne fark eder nerede ucuz ve tabi legalse alabilir hocam.Bunda kötü bir taraf yok sizin kadar herkes gelir sağlama peşinde burada.Facebook gibi takılmaya gelmiyor ki herkes neler yapsam nasıl piyasaya girsem diye arayış içerisinde.Siz de yersiniz ekmeğinizi o da yer belki o 3 tl yer siz 10 tl ya da tam tersi. Ns firması bu durumdan şikayet edebilir ama başkasının etmesi garip geldi..
hocam sizin yorumunuzun altındaki yorumumu okursanız daha iyi olur
arz/talep oldukça sıkıntılı bir durum yok.
0,50 dolara almak varken ben az önce IHS'den 21,90 tl 'ye aldım.
alan satan memnunsa bize bişey söylemek düşmez.
konuyu okumayıp başlıktan içeri daldığınız için teşekkürler