konuyu okumayan ben miyim @byfrodo mi tam anlamadım.
ama konuyu ve altındaki bütün mesajları okuduğuma emin olabilirsiniz.
orada niye 2 liraya satıyor diye sadece onu eleştirmiyorum. Çöp domain alıp bunları açık arttırmada piyasaya süren piyasa bilmeyenleri de eleştiriyorum. Konu sadece para değil. Piyasanın ölmesi ...