• 15-08-2014, 12:06:58
    #28
    Anlatmaya çalıştığım konunun en büyük örneği olmakla birlikte adama ancak para değil bir de zaman kaybettirir
  • 15-08-2014, 12:09:38
    #29
    BydlL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O konuda haklısınız. Bu piyasa aslında yatırımcılar için büyük fırsat. Adamlar 100 liralık domaini ne kadar 1000 liraya koysada. Alanadlari.com'u iyi inceleyin, adamlar 1000liralık domaini de 100 liraya koyuyorlar. Sebebi netsol
    O alanadlari.com zaten çok başka bir olay. Bayılıyorum orada domain satan arkadaşlara Hatta geçenlerde konu bile açmıştım, bu siteye girince domainin fiyatı neden 100 kat artıyor diye. Webmasterlar dışında birileri denk gelse de, domaini kitlesek diye her gün maillerini kontrol ediyorlar. Haftalık bülten geliyor, satılan domainler belli, sayısı belli.

    r10'da soruyorum adama domaine 150'ye kadar iniyor, alanadında 750'den satmaya çalışıyor

    Mesela: az önce gezerken gördüm, diyetimgeldi.com domain, fiyatı 3500 TL 2013 kayıtlı, hiçbir +'sı yok, ben 35 lira vermem. Adam 3500'den satıyor, serbest piyasa işte.
  • 15-08-2014, 12:09:44
    #30
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şey merak ettim, neden 13.500? 13.000'i belirleyip, üzerine bir de küsürat mı koydun hocam

    Ama arkadaşların da dediği gibi insanın kendisini bilmesi gerçekten güzel bir şey
    Çünkü 13.500 uğurlu param hocam, ama almayı düşünürseniz size 13.499 yaparım
  • 15-08-2014, 12:12:04
    #31
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O alanadlari.com zaten çok başka bir olay. Bayılıyorum orada domain satan arkadaşlara Hatta geçenlerde konu bile açmıştım, bu siteye girince domainin fiyatı neden 100 kat artıyor diye. Webmasterlar dışında birileri denk gelse de, domaini kitlesek diye her gün maillerini kontrol ediyorlar. Haftalık bülten geliyor, satılan domainler belli, sayısı belli.

    r10'da soruyorum adama domaine 150'ye kadar iniyor, alanadında 750'den satmaya çalışıyor

    Mesela: az önce gezerken gördüm, diyetimgeldi.com domain, fiyatı 3500 TL 2013 kayıtlı, hiçbir +'sı yok, ben 35 lira vermem. Adam 3500'den satıyor, serbest piyasa işte.
    Sonra satıcısı ağlıyor ben bu domaini satamıyorum diye ben onlara sadece gülüyorum
  • 15-08-2014, 12:22:02
    #32
    NetSol ne diye bakayım dedim meğersem Network Solutions'muş

    Bu arada 1 liraya reglediği domaini 100 liraya koysa bile satamadıktan sonra ne işe yarar ki.
    Örneğin ben sadece domain portföyü olanlara bakıyorum. Belki aramadığım ama lazım olacak bir domaini de orada bulabilirim.

    Günlük düşen domainlerin yüzde %90'ı burada 1 liraya alınıp, 5 liraya satılan domainler
  • 15-08-2014, 12:24:43
    #33
    Hak veriyorum size ancak serbest piyasa kimseye birşey diyemeyiz.
  • 15-08-2014, 12:30:07
    #34
    1 liraya geyik.info almıştım. Bak buna laf attırmam ama
  • 15-08-2014, 12:41:43
    #35
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 liraya geyik.info almıştım. Bak buna laf attırmam ama
    .info dan kaybediyor
  • 15-08-2014, 12:42:05
    #36
    Üyeliği durduruldu
    haklısınız aslında bende NS ile çalışıyorum ve elime güzel domainler geçti satmam gerekti domainleri hiç yalan söylemiyeceğim 3tlye aldım 5tlye satsamda kaarım var çünki yeni telefon alıcam yeni pc alıcam şurda 1 ay içinde okullarda açılacak dolayısıyla açık arttırmaya koyarak satıyorum he gelip illa teklif vermeniz gerekmiyor herkesin konusuna saygı duysanız daha güzel olmaz mı ?

    bana günde 5-10 kişi yazıyor NSden domain reglettiricem Türk firmalarında en ucuzu .com.net.org'un 15 tlden başlıyo 15tlye bile zor alıyorum diyorlar bana gelip bazen 3tlye bazen 5tlye regliyorum şmdi adamın projesi avr parası yok destekdemi çıkmayalım hocam ? bu yönden düşündünüzmü hiç ?