haklısınız aslında bende NS ile çalışıyorum ve elime güzel domainler geçti satmam gerekti domainleri hiç yalan söylemiyeceğim 3tlye aldım 5tlye satsamda kaarım var çünki yeni telefon alıcam yeni pc alıcam şurda 1 ay içinde okullarda açılacak dolayısıyla açık arttırmaya koyarak satıyorum he gelip illa teklif vermeniz gerekmiyor herkesin konusuna saygı duysanız daha güzel olmaz mı ?

bana günde 5-10 kişi yazıyor NSden domain reglettiricem Türk firmalarında en ucuzu .com.net.org'un 15 tlden başlıyo 15tlye bile zor alıyorum diyorlar bana gelip bazen 3tlye bazen 5tlye regliyorum şmdi adamın projesi avr parası yok destekdemi çıkmayalım hocam ? bu yönden düşündünüzmü hiç ?