O alanadlari.com zaten çok başka bir olay. Bayılıyorum orada domain satan arkadaşlara

Hatta geçenlerde konu bile açmıştım, bu siteye girince domainin fiyatı neden 100 kat artıyor diye. Webmasterlar dışında birileri denk gelse de, domaini kitlesek diye her gün maillerini kontrol ediyorlar. Haftalık bülten geliyor, satılan domainler belli, sayısı belli.
r10'da soruyorum adama domaine 150'ye kadar iniyor, alanadında 750'den satmaya çalışıyor
Mesela: az önce gezerken gördüm, diyetimgeldi.com domain, fiyatı 3500 TL

2013 kayıtlı, hiçbir +'sı yok, ben 35 lira vermem. Adam 3500'den satıyor, serbest piyasa işte.
Sonra satıcısı ağlıyor ben bu domaini satamıyorum diye ben onlara sadece gülüyorum