• 15-03-2014, 14:07:50
    #19
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapıyorsan yap beni ilgilendirmiyor. Kimin multisi olduğunda ilgilendirmiyor beni. Hayırlı işler.
    Multi ? Resmen bana iftira atıyorsunuz benim multi hesabım falan yok 3 yıllık eski hesabım vardı onada ulaşamıyorum bu mu multi oluyor ? Kavga etmeye niyetim yok sizden ricam bir daha yorum yapmayın yoksa bütün bu konu report bölümünde tartışılır elimden gelenide yaparım, sağolun.
  • 15-03-2014, 14:44:25
    #20
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam kardeşim zaten bir hackerle uğraşmak istemem.

    Hacker ?
  • 15-03-2014, 14:54:22
    #21
    @abcgrup; konu baltalamaya devam etmeyin. Şikayetiniz var ise şikayetim var bölümünü kullanabilirsiniz.
  • 15-03-2014, 15:53:29
    #22
    MasumGOKYUZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GoDaddy'den istediğiniz, boşta olan .com uzantılı domaini sadece 4.5 TL'ye sizlere 1 yıllığına kayıt edebilirim.

    Her hangi bir sorunda paranız kesinlikle geri iade edilecektir.

    Şu anlık belli bir süre için sadece .com domain reglemekteyim.

    Ödeme yöntemleri : Garanti Bankası & Paypal (5.5 TL)

    Güvenmeyen kişilere, ÖNCE DOMAIN SONRA ÖDEME ŞEKLİNDE ÇALIŞABİLİRİM.

    Her alım esnasında farklı bir kredi kartı bilgisi mi kullanıyorsunuz?

    Sonuç olarak GoDaddy'nin promosyon kodları 1 kez kullanılabiliyor.
  • 15-03-2014, 16:31:39
    #23
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her alım esnasında farklı bir kredi kartı bilgisi mi kullanıyorsunuz?

    Sonuç olarak GoDaddy'nin promosyon kodları 1 kez kullanılabiliyor.

    Hayır hocam aynı kredi kartı kullanıyorum bir sorun çıkar mı ki sonuçta çıkmaz bence, düzelteyim kredi kartı değil sanal kart kullanıyorum hocam. Evet hocam da her kart için mi bir kez kullanılıyor ?

    Not : Zaten şu an iş alımı yapmıyorum hocam hayati işlerim nedeniyle.
  • 15-03-2014, 16:34:57
    #24
    Konu sahibi hocam, biraz daha sakin olamazmısın Nedir yani herkese laf yetiştirme rezisti. Bu gidişle stresten ölürsün bu tür bir sektörde.

    Domainini yalnızda 1 yıllığına mı kayıt ettirebiliyorsunuz, öyleyse 1 yıl sonra nasıl bir yol izlenecek, proje üzerinde tehlif hakkı sorunları olursa kendi hesabınızda olduğu için sizin başınıza sorun olmayacak mı?

    Mesela ben sizden domain alıp yasa dışı bir eylem yapsam kendi başınız yanmayacak mı?

    nasıl bir sistem oluşturdunuz bilmiyorum ama 1-2 tl kâr için kendinizi strese hiç atmayın derim.
  • 15-03-2014, 16:42:05
    #25
    Troypc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi hocam, biraz daha sakin olamazmısın Nedir yani herkese laf yetiştirme rezisti. Bu gidişle stresten ölürsün bu tür bir sektörde.

    Domainini yalnızda 1 yıllığına mı kayıt ettirebiliyorsunuz, öyleyse 1 yıl sonra nasıl bir yol izlenecek, proje üzerinde tehlif hakkı sorunları olursa kendi hesabınızda olduğu için sizin başınıza sorun olmayacak mı?

    Mesela ben sizden domain alıp yasa dışı bir eylem yapsam kendi başınız yanmayacak mı?

    nasıl bir sistem oluşturdunuz bilmiyorum ama 1-2 tl kâr için kendinizi strese hiç atmayın derim.
    Haklısınız hocam hiç o tarz şeyler düşünmemiştim :/ Zaten hayati işlerim yüzünden şu anlık iş alımı durmuş durumda, kendi sanal kartım ile alıyordum 2 TL Gibi bir kâr'ım oluyordu. Gerçekten şimdi düşündümde haklısınız. Konu kilitlenebilir