Konu sahibi hocam, biraz daha sakin olamazmısın

Nedir yani herkese laf yetiştirme rezisti. Bu gidişle stresten ölürsün bu tür bir sektörde.
Domainini yalnızda 1 yıllığına mı kayıt ettirebiliyorsunuz, öyleyse 1 yıl sonra nasıl bir yol izlenecek, proje üzerinde tehlif hakkı sorunları olursa kendi hesabınızda olduğu için sizin başınıza sorun olmayacak mı?
Mesela ben sizden domain alıp yasa dışı bir eylem yapsam kendi başınız yanmayacak mı?
nasıl bir sistem oluşturdunuz bilmiyorum ama 1-2 tl kâr için kendinizi strese hiç atmayın derim.