abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapıyorsan yap beni ilgilendirmiyor. Kimin multisi olduğunda ilgilendirmiyor beni. Hayırlı işler.
Multi ? Resmen bana iftira atıyorsunuz benim multi hesabım falan yok 3 yıllık eski hesabım vardı onada ulaşamıyorum bu mu multi oluyor ? Kavga etmeye niyetim yok sizden ricam bir daha yorum yapmayın yoksa bütün bu konu report bölümünde tartışılır elimden gelenide yaparım, sağolun.