Nedeni ise ayni domaini bir kac gun oncesinde yine transfer etmeye calismam. Ns`de kayitli olan msnye ne yazik ki e-mail gelmiyor. Farkli msnlerden mail atmaya calissamda hicbir kutuya dusmedi oda mesele aslinda.
Domaini transfer etmeye calisinca tescil vs vs gibi uyari verdi.
Sorunu sizce nasil halledebilirim ? Sistemde msn degisikligi yaptim bu sorunu cozersem e-mail gelecek ama onemli olanda cozulmesi

Yardimci olmaya calisan arkadaslara simdiden tesekkur ederim.