• 13-01-2014, 20:37:38
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar bilgi paylasiminizin olacagini umut ederek herseyi kisaca ozetleyeyim. Firma ici transfer yapmam bir domain var ama transfer olmuyor maalesef.
    Nedeni ise ayni domaini bir kac gun oncesinde yine transfer etmeye calismam. Ns`de kayitli olan msnye ne yazik ki e-mail gelmiyor. Farkli msnlerden mail atmaya calissamda hicbir kutuya dusmedi oda mesele aslinda.
    Domaini transfer etmeye calisinca tescil vs vs gibi uyari verdi.
    Sorunu sizce nasil halledebilirim ? Sistemde msn degisikligi yaptim bu sorunu cozersem e-mail gelecek ama onemli olanda cozulmesi
    Yardimci olmaya calisan arkadaslara simdiden tesekkur ederim.
  • 14-01-2014, 03:10:26
    #2
    Merhaba,

    Sorununuzu tam anlayamadım ancak NS'de iç transfer prosedürleri genel transfer prosedürüne benzer bir şekilde işliyor. Bu bağlamda siz bahsettiğiniz mail değişikliğini domain iletişim bilgileriniz de yani whois bilgilerinizde yapmış iseniz 60 gün boyunca transfer işlemine izin vermiyor olabilir firma.
  • 14-01-2014, 03:33:00
    #3
    Biraz sabırlı olun NS biraz ağır çalışıyor benim transfer kodlarınıda 3 gün sonra yolladı sizin ki iç transfer ise 1-2 bekleyin olmuyorsa destek talebinde bulunun.
  • 14-01-2014, 12:07:25
    #4
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Sorununuzu tam anlayamadım ancak NS'de iç transfer prosedürleri genel transfer prosedürüne benzer bir şekilde işliyor. Bu bağlamda siz bahsettiğiniz mail değişikliğini domain iletişim bilgileriniz de yani whois bilgilerinizde yapmış iseniz 60 gün boyunca transfer işlemine izin vermiyor olabilir firma.
    1 aydir felan girmiyodum hocam msn adresime, transfer talebinde bulundum ama hicbir mail yoktu hesapta. Sorun oldugundan tekrar deneyeyim dedim daha onceden transfer talebinde bulundugumdan uyari verdi.

    yilmaz27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz sabırlı olun NS biraz ağır çalışıyor benim transfer kodlarınıda 3 gün sonra yolladı sizin ki iç transfer ise 1-2 bekleyin olmuyorsa destek talebinde bulunun.
    Oyle yapalim bakalim hocam.
  • 15-01-2014, 10:02:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım yaşadığınız sorun benimki ile aynı. Kendi kendine düzeliyor. Daha önceki transfer talebine cevap vermediğinizden kaynaklanıyor. Belli bir zamanı var, talep kendisi iptal oluyor. O süre dolmadan, yeni transfer başlatamazsınız.

    https://www.r10.net/domain-firmalari/...er-sorunu.html
  • 16-01-2014, 10:32:13
    #6
    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım yaşadığınız sorun benimki ile aynı. Kendi kendine düzeliyor. Daha önceki transfer talebine cevap vermediğinizden kaynaklanıyor. Belli bir zamanı var, talep kendisi iptal oluyor. O süre dolmadan, yeni transfer başlatamazsınız.

    https://www.r10.net/domain-firmalari/...er-sorunu.html
    Aynen hocam kac gun sonra iptal oldu hatirliyormusunuz ?
  • 16-01-2014, 12:00:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam kac gun sonra iptal oldu hatirliyormusunuz ?
    Benimki aynı gün iptal olmuştu ama sanırım son zamanlarına denk gelmiştim. O yüzden net olarak kaç gün geçmesi gerektiğini bilmiyorum.
  • 16-01-2014, 12:05:02
    #8
    godaddy ye taşıdım bir domaini, transfer kodu 1 hafta snra geldi. neyseki kurtulduk lanetlerden. bir daha da tövbe.