Merhaba arkadaşlar bilgi paylasiminizin olacagini umut ederek herseyi kisaca ozetleyeyim. Firma ici transfer yapmam bir domain var ama transfer olmuyor maalesef.
Nedeni ise ayni domaini bir kac gun oncesinde yine transfer etmeye calismam. Ns`de kayitli olan msnye ne yazik ki e-mail gelmiyor. Farkli msnlerden mail atmaya calissamda hicbir kutuya dusmedi oda mesele aslinda.
Domaini transfer etmeye calisinca tescil vs vs gibi uyari verdi.
Sorunu sizce nasil halledebilirim ? Sistemde msn degisikligi yaptim bu sorunu cozersem e-mail gelecek ama onemli olanda cozulmesi
Yardimci olmaya calisan arkadaslara simdiden tesekkur ederim.