• 23-05-2013, 18:38:09
    #1
    Konu kilit
  • 23-05-2013, 18:40:05
    #2
    sen domaini tasıdıysan adamlar haklı nıye konu actınkı bosuna oraya tasıdıysan oradan yonetıceksın
  • 23-05-2013, 18:42:33
    #3
    Aynen domaini taşımışsınız halen isimtescil üzerinden işlem yapmaya çalışıyorsunuz. İhs den işlem yapmayı deneyin. İhs üzerinden işlem yapamazsanız o zaman adamları suçlayın derim.
  • 23-05-2013, 18:45:28
    #4
    hocam pişkinlik nerdeki ben göremedim.
    olmayan domaini sana nası yönet desinler ki
  • 23-05-2013, 18:48:19
    #5
    Ya adamlar diyor ki domaininiz İhs ye taşınmış, oradan yöneteceksiniz diyorlar siz İhs panelinizde işlem yapmadan ( ilk mesajınızda belirtmediğinizden yazıyorum) buraya şikayet konusu açıyorsunuz. Hepimizin isimtescilde domainleri mevcut bir firmayı karalamak bu kadar kolay olmasa gerek.
  • 23-05-2013, 18:50:17
    #6
    okumadığım biryer mi var diye baktım
  • 23-05-2013, 18:50:49
    #7
    aynen amacınız ne ben anlamadım firmayı karalamak mı yoksa zevk olsun dıyemı actınız hem adamdan domaını tası hem destek ıste ben olsam cevap bıle atmazdım olmayan domaın ıcın ne cevabı atıcam sana ama adam gene destek vermıs guzel bı dılle ama bızım turklere ıyılık yaramaz bıde gelmıs piskınlık yapıyo dıye konu acıyosun
  • 23-05-2013, 18:54:18
    #8
    BySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen amacınız ne ben anlamadım firmayı karalamak mı yoksa zevk olsun dıyemı actınız hem adamdan domaını tası hem destek ıste ben olsam cevap bıle atmazdım olmayan domaın ıcın ne cevabı atıcam sana ama adam gene destek vermıs guzel bı dılle ama bızım turklere ıyılık yaramaz bıde gelmıs piskınlık yapıyo dıye konu acıyosun
    olmayan domain panelde ne geziyor onu öğrenmek istedim diğer firmalarda rastlamadım böyle bir duruma domain üzerinden mail gönderimi yapılabiliyor ve süre uzatılıyor "aktif domainler". Burada sorun olmayan domainin panelimde görünmesi. Neyse kapattım konuyu enayi yerine konmak gerekiyor sanırım.