BySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen amacınız ne ben anlamadım firmayı karalamak mı yoksa zevk olsun dıyemı actınız hem adamdan domaını tası hem destek ıste ben olsam cevap bıle atmazdım olmayan domaın ıcın ne cevabı atıcam sana ama adam gene destek vermıs guzel bı dılle ama bızım turklere ıyılık yaramaz bıde gelmıs piskınlık yapıyo dıye konu acıyosun
olmayan domain panelde ne geziyor onu öğrenmek istedim diğer firmalarda rastlamadım böyle bir duruma domain üzerinden mail gönderimi yapılabiliyor ve süre uzatılıyor "aktif domainler". Burada sorun olmayan domainin panelimde görünmesi. Neyse kapattım konuyu enayi yerine konmak gerekiyor sanırım.