Ya adamlar diyor ki domaininiz İhs ye taşınmış, oradan yöneteceksiniz diyorlar siz İhs panelinizde işlem yapmadan ( ilk mesajınızda belirtmediğinizden yazıyorum) buraya şikayet konusu açıyorsunuz. Hepimizin isimtescilde domainleri mevcut bir firmayı karalamak bu kadar kolay olmasa gerek.