• 22-05-2013, 13:58:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar, natro'da bir domain var ve domaini reglemek istiyorum. Domain regleme nasıl yapılıyor acaba? Bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardımcı olabilirler mi?

    Ayrıca domain regleme olunca benden başka kimse alamıyor mu? Yani domain reglemek tam olarak ne işe yarıyor :/ :S
  • 22-05-2013, 18:43:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar konuyu yanlış yere mi açtım acaba? :S
  • 22-05-2013, 18:44:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bir domaini almak ( Reg) reglemek demekdır. Sız alırsanız kımse alamaz yanı REGLERSENIZ.
  • 22-05-2013, 18:45:26
    #4
    Domain regleme = Domain Kayıt etme demektir.

    Kayıt etmek istediğin domain'i senden başka kimse daha önce almamış ise yani şuan boş ise kayıt edebilirsin. Domain'i kayıt ederken seçeceğin süre zarfında 1 yıldan 10 yıla kadar belirli bir ücret ödersin. Bu ücreti ödedikten sonra mahkeme kararı olmadan o domaini senden başkası kullanamaz.
  • 22-05-2013, 18:46:51
    #5
    reglemek ingilizce bilmeyen yurdum webmasterlarinin uydudugu bir kelimedir. asli register yani kaydetmektir. bir domaini kaydettiginizde o domain parasini odediginiz muddetce sizin kullanki izda kalir.

    MZ601 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 22-05-2013, 18:49:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba
    Domain satın almaya reglemek(register den geliyor) deniyor. Yani başka bir deyişle domain kayıt etmek. Boşta olan domaini firmalar aracılığıyla (Godaddy,Natro,Ihs vs) kayıt edebilirsiniz. Bunun da belirli ücretleri var tabi (Ör: .com Yıllık 20 TL). Siz reglenmiş bir domaini tekrar regleyemezsiniz. Süresinin dolmasını ve domainin düşmesini beklemelisiniz. Aynı şekilde bu sizin domainleriniz ve başkaları için de geçerli.
  • 22-05-2013, 19:29:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba , natro'dan ne kadara domain alacağınızı bilmiyorum ancak :

    https://www.r10.net/domain-firmalari/ Bu adreste 3 veya 4 tl'ye Domain regleyen arkadaşlar var..

    .com 20 TL vermek yerine 4 tl verip alabilirsiniz
  • 22-05-2013, 20:40:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Yalnız şöyle birşey duydum. mesela şu anda aktif olan bir domaini register etmek diye birşey varmış. Domain boşa düşünce direkt senin oluyormuş. Bu konunun acemisi olduğum için birşey diyemiyorum. Acaba böyle birşey var mı? Yani mümkün olabiliyor mu? Yoksa o eleman benden para kopartmak için mi böyle birşey uydurdu?
  • 22-05-2013, 20:50:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Metin_can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Yalnız şöyle birşey duydum. mesela şu anda aktif olan bir domaini register etmek diye birşey varmış. Domain boşa düşünce direkt senin oluyormuş. Bu konunun acemisi olduğum için birşey diyemiyorum. Acaba böyle birşey var mı? Yani mümkün olabiliyor mu? Yoksa o eleman benden para kopartmak için mi böyle birşey uydurdu?
    Backorder olayı bu.Bunun için google'da biraz araştırma yaparak daha iyi sonuçlara ulaşabilirsin.