Merhaba arkadaşlar, natro'da bir domain var ve domaini reglemek istiyorum. Domain regleme nasıl yapılıyor acaba? Bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardımcı olabilirler mi?
Ayrıca domain regleme olunca benden başka kimse alamıyor mu? Yani domain reglemek tam olarak ne işe yarıyor :/ :S