Metin_can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Yalnız şöyle birşey duydum. mesela şu anda aktif olan bir domaini register etmek diye birşey varmış. Domain boşa düşünce direkt senin oluyormuş. Bu konunun acemisi olduğum için birşey diyemiyorum. Acaba böyle birşey var mı? Yani mümkün olabiliyor mu? Yoksa o eleman benden para kopartmak için mi böyle birşey uydurdu?
Backorder olayı bu.Bunun için google'da biraz araştırma yaparak daha iyi sonuçlara ulaşabilirsin.