• 31-08-2007, 20:05:57
    #10
    Hazar17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    markum.net cok iyidir.. orda 7 domainim kayııtlı.. arkadasın dedigi gibi dnsler 1 - 30 sanıye arasında aktif oluyor

    Ve Kredi Kartıyla Alınan Her Domainde 5 $ Kredin Oluyor

    Şuan 10$'ım Mevcut
    bu olay güzelmiş bir domain alana bir domain hediye gibi
  • 01-09-2007, 00:01:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Hazar17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    markum.net cok iyidir.. orda 7 domainim kayııtlı.. arkadasın dedigi gibi dnsler 1 - 30 sanıye arasında aktif oluyor

    Ve Kredi Kartıyla Alınan Her Domainde 5 $ Kredin Oluyor

    Şuan 10$'ım Mevcut
    Böyle bir olay yok bazen hata oluşuyor domani alamazsan paran çekiliyor.Sonradan domaini alırken kullanıyorsun.
  • 06-09-2007, 21:47:24
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Hazar17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    markum.net cok iyidir.. orda 7 domainim kayııtlı.. arkadasın dedigi gibi dnsler 1 - 30 sanıye arasında aktif oluyor
    Ve Kredi Kartıyla Alınan Her Domainde 5 $ Kredin Oluyor
    Şuan 10$'ım Mevcut
    heyt be güzel kampanya
    ayrıca markum ns deiştirme konusundada süper
  • 07-09-2007, 20:18:25
    #13
    Bir defasinda markumdan domain reglemeye kalkiştim,ancak boşta kalmasi mümkün olamayacak kadar jenerik bir domaini boşta gösterdi bende inanamayip diğer firmalarda sorgulamaya devam ettim heryerde regli gözüken domain markumda boşta gözüküyordu,tabi domaini alamadik markum yanniş gösteriyordu.başka domain almayida düşünmedim hevesim kirilmişti baya o günden sonra markuma önyargiyla yaklaşiyorum biraz.
  • 07-09-2007, 21:29:29
    #14
    2 senedir markumla çalışıyorum.hiç bi eksiklerini ilgisizliklerini görmedim.allah razı olsun hizmette dört dörtlükler.bide şu databese yükleme işini halletsem harika olcak.acaba markumda çalışan arkadaş varmı forumda olsa süper olur danışcagım bi iki konu var artık mail atmaya tel açmaya yüzüm kalmadı
  • 08-09-2007, 03:12:42
    #15
    Kurumsal Üye
    Database yüklemede ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz ?
  • 24-11-2008, 22:21:27
    #16
    Üyeliği durduruldu
    şu transfer olayını bize bıraksalar süper olcak gibi de mail felan uzun iş...
  • 24-11-2008, 22:55:40
    #17
    Mack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu transfer olayını bize bıraksalar süper olcak gibi de mail felan uzun iş...
    1 Senelik Konuyu Hortlattın .
  • 25-11-2008, 00:43:01
    #18
    Degerli arkadaşlar markum net bi domain aldım bi sorun oldu domain hesabıma gecmedi aktif olmadı paranın geri iadesini istedim fakat yapacaz dediler 3 ay salladılar actıgım telefon konusmaları konturlar domain parasını gecti bende bi daha töbe dedim benden demesi benim 82 yakın isimtescil de orayı tavsiye ederim markumdan uzak dur derim

    İsim ve şirket kötülemek degil başıma gelen bi gercek olay dolayı

    Benden demesi