Degerli arkadaşlar markum net bi domain aldım bi sorun oldu domain hesabıma gecmedi aktif olmadı paranın geri iadesini istedim fakat yapacaz dediler 3 ay salladılar actıgım telefon konusmaları konturlar domain parasını gecti bende bi daha töbe dedim benden demesi benim 82 yakın isimtescil de orayı tavsiye ederim markumdan uzak dur derim

İsim ve şirket kötülemek degil başıma gelen bi gercek olay dolayı

Benden demesi