2 senedir markumla çalışıyorum.hiç bi eksiklerini ilgisizliklerini görmedim.allah razı olsun hizmette dört dörtlükler.bide şu databese yükleme işini halletsem harika olcak.acaba markumda çalışan arkadaş varmı forumda olsa süper olur danışcagım bi iki konu var artık mail atmaya tel açmaya yüzüm kalmadı