• 28-11-2008, 13:05:30
    #10
    isimtescil bile soruyor ne olsun dns ler diye. Ama ihs yi birçok kişi tavsiye ediyor, kullanmıyorum ama dns yönlendermesi bile hızlı duydum. Bana da düşen sadece o kadar da olsun canım demek.
  • 28-11-2008, 14:04:59
    #11
    eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk yazmanların heps, domaini regledikten sonra önce kendi dns sunucularına yönlendirirler, isimtescil , alantron , ihs hepsinde var bu olay. Bu bir - değildirki. Sonuçta sen oraya ns adresini girdikten 5 dakika sonra ns yönleniyor bazen 5 dakika sürmüyor bile.
    Alantron'da yok demişsin oradada var, domaini alıyorsun(ister havale ister kredi kartıyla) domain önce kendi nslerine yönlenir sonra kendi nslerine SEN yönlendirirsin.
    Müşterilerimizin bilgisine;
    isimtescil.net olarak ilk domain alışta kesinlikle müşterilerin dnslerine müdahele edip kendi dnslerimizle kaydetmiyoruz. Ancak hatalı dns grildiğinde verilen dnste tahmin edipte düzeltemeyeceğimiz şekildeyse kendi dnslerimizle kaydediyoruz.
  • 28-11-2008, 14:23:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    O da nazarlık olsun. Tek sorunları buysa, bırakın bu sorun kalsın.

    Dediğin şekilde olsa çok güzel olur ama zaten cevap vermişler.
  • 28-11-2008, 15:04:52
    #13
    isimtescil.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşterilerimizin bilgisine;
    isimtescil.net olarak ilk domain alışta kesinlikle müşterilerin dnslerine müdahele edip kendi dnslerimizle kaydetmiyoruz. Ancak hatalı dns grildiğinde verilen dnste tahmin edipte düzeltemeyeceğimiz şekildeyse kendi dnslerimizle kaydediyoruz.
    isimtescil.net sizi burada görmek ne kadar güzel. Ama geciktiniz sanki biraz..

    konu dışı: ha bu arada aklıma gelmişken, hesabım su anda pasif durumda, anlamsız yere benden kimlik fotokopimi istediler, yurtdışında olduğum için göndermekte zorlanıyorum, ama gönderdikten sonra hesabımda bulunan alan adlarını derhal transfer edeceğimi bildirmek isterim.

    İyi çalışmalar.
  • 03-12-2008, 09:36:49
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da nazarlık olsun. Tek sorunları buysa, bırakın bu sorun kalsın.
    Dediğin şekilde olsa çok güzel olur ama zaten cevap vermişler.
    Bence böyle demeniz biraz yalnış gibi.
    Bir firmadan güven ve teknik destek dışında, sizi uğraştırmaması ve hızlı bir işlem yapmasınıda gerektirir.

    Bu bir eksikliktir bence. Her domain aldıktan sonra, yok sürekli onaylanmasını bekleyipte daha sonra dns adresini girmek, birde nameserver yönlenmesini beklemek gerçekten can sıkıcı bir durum.

    Tek sorun buysa bu sorun kalmamalı. Eğer bir firma taktire şayan hareketler yapıyor ise, bu tarz ayrıntıları da hallederek(ayrıntıdan öte zorunluluk) daha da taktir edilebilir.

    bırakın sorun kalsın gibi bir yaklaşımınızı hiç beyenmedim.
    Saygılar.
  • 24-12-2008, 18:59:14
    #15
    İHS Yi Tebrik ediyorum!

    Bir süre önce 1. mesajımda da görebileceğiniz gibi, ihs de olan bir eksiklikten bahsetmiştim.
    Bu gün ihs panelime girince birde ne göreyim? Önerimi dikkate almışlar ve problemi gidermişler.

    Duyurularını aynen yazıyorum:

    Varsayılan Nameserver Adresleri

    e-destek.com ana menüsü üzerinden Kullanıcı bilgileri > Varsayılan Nameserver adımlarını izleyerek varsayılan nameserver adresleri tanımlayabilir ve yeni tescil etmiş olduğunuz alan adlarınızın otomatik olarak bu nameserver adreslerine yönlenmesini sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla
    IHS Telekom


    Teşekkürler IHS!
  • 24-12-2008, 19:14:01
    #16
    RecomeBack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İHS Yi Tebrik ediyorum!
    Bir süre önce 1. mesajımda da görebileceğiniz gibi, ihs de olan bir eksiklikten bahsetmiştim.
    Bu gün ihs panelime girince birde ne göreyim? Önerimi dikkate almışlar ve problemi gidermişler.
    Duyurularını aynen yazıyorum:
    Varsayılan Nameserver Adresleri
    e-destek.com ana menüsü üzerinden Kullanıcı bilgileri > Varsayılan Nameserver adımlarını izleyerek varsayılan nameserver adresleri tanımlayabilir ve yeni tescil etmiş olduğunuz alan adlarınızın otomatik olarak bu nameserver adreslerine yönlenmesini sağlayabilirsiniz.
    Saygılarımızla
    IHS Telekom

    Teşekkürler IHS!

    Kalite olmak kolay değil,helal olsun ihs ye
  • 24-12-2008, 19:24:46
    #17
    Kurumsal Üye
    Bence IHS nin tek eksiği tek banka hesabı üzerinden işlem yapmaları
  • 29-12-2008, 18:16:22
    #18
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence IHS nin tek eksiği tek banka hesabı üzerinden işlem yapmaları
    bunuda yazdım bakalım ne diyecekler
    garantiye her havalede 70krş vermekten uyuz oldum artık