isimtescil bile soruyor ne olsun dns ler diye. Ama ihs yi birçok kişi tavsiye ediyor, kullanmıyorum ama dns yönlendermesi bile hızlı duydum. Bana da düşen sadece o kadar da olsun canım demek.