Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O da nazarlık olsun. Tek sorunları buysa, bırakın bu sorun kalsın.
Dediğin şekilde olsa çok güzel olur ama zaten cevap vermişler.
Bence böyle demeniz biraz yalnış gibi.
Bir firmadan güven ve teknik destek dışında, sizi uğraştırmaması ve hızlı bir işlem yapmasınıda gerektirir.

Bu bir eksikliktir bence. Her domain aldıktan sonra, yok sürekli onaylanmasını bekleyipte daha sonra dns adresini girmek, birde nameserver yönlenmesini beklemek gerçekten can sıkıcı bir durum.

Tek sorun buysa bu sorun kalmamalı. Eğer bir firma taktire şayan hareketler yapıyor ise, bu tarz ayrıntıları da hallederek(ayrıntıdan öte zorunluluk) daha da taktir edilebilir.

bırakın sorun kalsın gibi bir yaklaşımınızı hiç beyenmedim.
Saygılar.