• 24-09-2013, 11:35:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    skype adresini atarmısın görüşelim.
  • 24-09-2013, 11:39:00
    #11
    Eğer önce kayıt sonra ödeme yapamıyorsanız, 3 TL niz bile yok demektir doğru mu? Diyelim ki 3 TL niz var fakat buradakiler sizi dolandırır diye korkuyorsunuz, ee neden biz 3 TL için adam dolandıralım?

    * Ayrıca GoDaddy İndirim Kodu 199nuts ile .com alan adı kayıt ya da transfer 1.99 USD yani 4 TL, kimse 1 TL için riske girmez.

    Bu dediklerimin hepsi anlayıp da satış yapmak isteyen akıllı tüccar birine hitafendir. Eğer böyle değilseniz lütfen dediğim yapıcı eleştirileri dikkate almayın.
  • 24-09-2013, 15:30:33
    #12
    G6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rep puanı ticarette pek önemi yok.Önemi olan trader.
    3-5 kişi - rep verdi diye forumdan ticarete men mi edildik yani.
    Neyse konu güncel.
    alakası yok hocam. rep puanı ticaret olmadıgını biliyoruz.

    sizin ticaretiniz olmadığı halde eksi rep yediğinizi görmek insanı pek güven vermiyor. açıkçası.
    madem 3 tl icin adam dolandırmam diyorsunuz bizde oyle diyoruz 3 lira için tokatcılık etmeyiz. önce domain daha sonra ödeme okey ise. buyrun pmnizi beklemekteyim
  • 24-09-2013, 16:03:43
    #13
    Kodla domain alıp satmaya kalkıp bir de önce ödeme diyorsun. Kimi kandırıyorsun sen?
  • 24-09-2013, 20:47:47
    #14
    önce domain sonra ödeme kabul ediyorsan 5 adet domain alıcam dönüş yaparsan sevinirim
  • 24-09-2013, 20:58:18
    #15
    Alacak bir insan yokmu olmadı bir ara ben alacam
  • 24-09-2013, 21:33:28
    #16
    G6K
    Üyeliği durduruldu
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodla domain alıp satmaya kalkıp bir de önce ödeme diyorsun. Kimi kandırıyorsun sen?
    Kimimi kandırıyorum
    Konuda size özelmi yazmışım ?
    godaddy den aldığım yazmıyormu ?
    kuponla aldıgım yazmıyormu?

    İlk önce konuyu okuyun.
  • 24-09-2013, 21:38:39
    #17
    G6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimimi kandırıyorum
    Konuda size özelmi yazmışım ?
    godaddy den aldığım yazmıyormu ?
    kuponla aldıgım yazmıyormu?

    İlk önce konuyu okuyun.
    Ödeme yolları neler?

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 27-09-2013, 11:21:49
    #18
    Kurumsal PLUS
    Adam once odeme alirim demis neyin polemigi yapiliyor isine gelen alir isine gelmeyen almaz bukadar basit. Alti ustu 3 lira ne muhabbet donmus..