• 23-09-2013, 23:29:12
    #1
    G6K
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar

    ( kuponlar üzerinden )Godaddy üzerinden .Com Domain satmaktayım.İstenilirse hesaba transferde edilir.
    .Com alan başı 3 ₺ istemekteyim.
    Toplu alımlarda indirim yapılır.

    Traderi yüksek kişilere önce domain verilir.
  • 23-09-2013, 23:34:15
    #2
    3 Tlye nasıl alabiliyorsunuz legal mi ?
  • 24-09-2013, 01:16:53
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3 tl den kayit yapıyorsun doğru mudur? Eger öyleyse 3 domain kayit edicem daha once itraderin yok maalesef once kayit sonra odeme yaparsan pm atarsin?
  • 24-09-2013, 08:57:58
    #4
    G6K
    Üyeliği durduruldu
    McLamore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Tlye nasıl alabiliyorsunuz legal mi ?
    Evet legal daha sonrasında hesabınza geçiriyorum domaini.

    gu_v_en adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 tl den kayit yapıyorsun doğru mudur? Eger öyleyse 3 domain kayit edicem daha once itraderin yok maalesef once kayit sonra odeme yaparsan pm atarsin?
    malesef.Ödemeyi karttan çektiği için ilk ödemeyi almam gerekir.
  • 24-09-2013, 09:38:20
    #5
    itrade ve rep puanın hiç güven vermiyor dostum ilk domain sonra ödeme kabul edersen 8 10 tane domain alabilirim
  • 24-09-2013, 10:38:01
    #6
    G6K
    Üyeliği durduruldu
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itrade ve rep puanın hiç güven vermiyor dostum ilk domain sonra ödeme kabul edersen 8 10 tane domain alabilirim
    rep puanı ticarette pek önemi yok.Önemi olan trader.
    3-5 kişi - rep verdi diye forumdan ticarete men mi edildik yani.
    Neyse konu güncel.
  • 24-09-2013, 10:40:08
    #7
    Men edilmedin insanlar sana güvenmek istiyor o yüzden teklif sunuyor, madem öyle önce kayıt sonra ödeme olarak yap işlemlerini
  • 24-09-2013, 10:46:11
    #8
    G6K
    Üyeliği durduruldu
    Holokost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Men edilmedin insanlar sana güvenmek istiyor o yüzden teklif sunuyor, madem öyle önce kayıt sonra ödeme olarak yap işlemlerini
    Malesef.
    İlk ödeme almaktayım.
    3 Lira için kimseyi dolandırıcak biri değilim
  • 24-09-2013, 11:28:30
    #9
    Bu şekilde satis yapicagini hic sanmıyorum neyse ? Forumdaki satislara bakin insanlar 100-200 liralik seylere bile once urun sonra odeme aliyor siz 3 liralik seye bile yok once odeme diyorsun ?