rep puanı ticarette pek önemi yok.Önemi olan trader.
3-5 kişi - rep verdi diye forumdan ticarete men mi edildik yani.
Neyse konu güncel.
alakası yok hocam. rep puanı ticaret olmadıgını biliyoruz.
sizin ticaretiniz olmadığı halde eksi rep yediğinizi görmek insanı pek güven vermiyor. açıkçası.
madem 3 tl icin adam dolandırmam diyorsunuz

bizde oyle diyoruz 3 lira için tokatcılık etmeyiz. önce domain daha sonra ödeme okey ise. buyrun pmnizi beklemekteyim