• 24-02-2013, 17:10:35
    #1


    özellikle birincisi tam markalık gibi. özgün ve akılda kalıcı gibi.
  • 24-02-2013, 17:36:40
    #2
    Ben de özellikle birincisini beğendim , bir de Türkçe karakter barındırmasaymış 10 numara domainmiş. Yine de çok iyi ama.
    2 ve 3, 1 kadar olmasalar da onlar da gayet iyi. Hayırlı olsun.
  • 24-02-2013, 17:46:33
    #3
    MasterUnion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de özellikle birincisini beğendim , bir de Türkçe karakter barındırmasaymış 10 numara domainmiş. Yine de çok iyi ama.
    2 ve 3, 1 kadar olmasalar da onlar da gayet iyi. Hayırlı olsun.
    sorun yok o konuda

    idn com u da aldım. neti de.
  • 24-02-2013, 19:17:05
    #4
    güzel domainler. hayırlı olsun
  • 24-02-2013, 20:35:53
    #5
    Atatürk Üniversitesi'nde okumuş biri olarak 3 numara