Konu
3 Yeni Domain
24-02-2013, 17:46:33
#3
redghost
MasterUnion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de özellikle birincisini beğendim
, bir de Türkçe karakter barındırmasaymış 10 numara domainmiş. Yine de çok iyi ama.
2 ve 3, 1 kadar olmasalar da onlar da gayet iyi. Hayırlı olsun.
sorun yok o konuda
idn com u da aldım. neti de.