MasterUnion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de özellikle birincisini beğendim , bir de Türkçe karakter barındırmasaymış 10 numara domainmiş. Yine de çok iyi ama.
2 ve 3, 1 kadar olmasalar da onlar da gayet iyi. Hayırlı olsun.
sorun yok o konuda

idn com u da aldım. neti de.