Konu
3 Yeni Domain
24-02-2013, 17:36:40
#2
MasterUnion
Ben de özellikle birincisini beğendim
, bir de Türkçe karakter barındırmasaymış 10 numara domainmiş. Yine de çok iyi ama.
2 ve 3, 1 kadar olmasalar da onlar da gayet iyi. Hayırlı olsun.