Ben de özellikle birincisini beğendim , bir de Türkçe karakter barındırmasaymış 10 numara domainmiş. Yine de çok iyi ama.
2 ve 3, 1 kadar olmasalar da onlar da gayet iyi. Hayırlı olsun.