• 23-01-2013, 21:20:55
    #1
  • 23-01-2013, 23:03:16
    #2
    plastik yasaklanırda cam damacanaya dönerse iş ooo...
    hayırlı olsun.

    aile şerefi filminden hatırlıyorum münir özkul at arabasıyla cam damacana su taşıyordu
  • 23-01-2013, 23:06:30
    #3
    Artık bazı su firmaları cam damacana seçeneği sunuyor galiba (bir yerlerden duymuştum)... Sektörel yatırımlık bir domain, ama bence çok uzun bir domain. Hayırlı olsun, müşteri bulsun
  • 23-01-2013, 23:43:48
    #4
    maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık bazı su firmaları cam damacana seçeneği sunuyor galiba (bir yerlerden duymuştum)... Sektörel yatırımlık bir domain, ama bence çok uzun bir domain. Hayırlı olsun, müşteri bulsun
    İsteyen firma olursa, uygun fiyata veririz

    Firmalar artık sektörel kelimelerinde alan adlarını alıyor, google'da rekabet çok.

    Cam damacana su satan firmalar var fiyatları pahalı ama talep eden kesimde zaten fiyatlarına pek bakmıyor.


    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    plastik yasaklanırda cam damacanaya dönerse iş ooo...
    hayırlı olsun.

    aile şerefi filminden hatırlıyorum münir özkul at arabasıyla cam damacana su taşıyordu
    Evet eskiden cam damacana'da satılırdı, üç kardeşlerdi hatta firmanın adı ufakken hayal mayal hatırlıyorum.
  • 24-01-2013, 01:16:27
    #5
    Hayırlı olsun. 3 tane su markası müşterimdir. Ve ne yazık ki benim müşterilerim pek bu alanda yatırım yapma taraftarı değil.

    Cam damacana olayına dönüş yaparlar mı? Şu an için pek ihtimal vermiyorum. Hem maliyeti, hem sevkiyatı, hem korunması, hem de müşteriye teslimi ve de evlerde kullanımı büyük sıkıntılar doğurabilir.

    O yüzden bu alanda şimdilik pek gelecek görmüyorum. Bir firmanın cam damacana hizmeti var ama hem pahalı, hem de pek talep gördüğünü düşünmüyorum.
  • 24-01-2013, 09:21:51
    #6
    Fatih'cim yine sektörel bazlı güzel bir domain. Googleda üst sıralara çıkartılıp iyi fiyata satılacak bir domain bence.
  • 24-01-2013, 09:23:57
    #7
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. 3 tane su markası müşterimdir. Ve ne yazık ki benim müşterilerim pek bu alanda yatırım yapma taraftarı değil.

    Cam damacana olayına dönüş yaparlar mı? Şu an için pek ihtimal vermiyorum. Hem maliyeti, hem sevkiyatı, hem korunması, hem de müşteriye teslimi ve de evlerde kullanımı büyük sıkıntılar doğurabilir.

    O yüzden bu alanda şimdilik pek gelecek görmüyorum. Bir firmanın cam damacana hizmeti var ama hem pahalı, hem de pek talep gördüğünü düşünmüyorum.
    Şöylede bir şey var yatırım yapmak ve rakibin yatırım yapmasını engellemek.

    Şuan için müşterileriniz yatırımı düşünmeyebilir ama ileride olabilcek rakiplerin yatırımını önlemek ki geçen hafta teneke salça konusunda kanun çıkacak diye okudum netde. Artık teneke kutularda salça satışı yasaklancak cam kavanozlarda satışı olacak diye uygulama yakında olacakmış.

    Sizinde dedğiniz gibi bu hizmet pahalı, bu yüzden buraya yatırım yapmamak düşüncesi mantıksız olur. Ferrari'de pahalı ama her sene kar ediyor firma.

    Cam damacana su isteyen müşteri pörtföyü farklıdır, fiyat onlar için ikinci planda kalır.

    Müştilerinize önermenizi tavsiye ederim, uygun fiyata hallederiz Maksat dostlar alışverişde görsün hemde sizin müşterinize bir nebzede olsa yardımcı olmuş oluruz.
  • 24-01-2013, 12:43:07
    #8
    Yatırım amaçlı çok güzel keyword domain.Hayırlı olsun.
  • 24-01-2013, 13:03:45
    #9
    Kalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöylede bir şey var yatırım yapmak ve rakibin yatırım yapmasını engellemek.

    Şuan için müşterileriniz yatırımı düşünmeyebilir ama ileride olabilcek rakiplerin yatırımını önlemek ki geçen hafta teneke salça konusunda kanun çıkacak diye okudum netde. Artık teneke kutularda salça satışı yasaklancak cam kavanozlarda satışı olacak diye uygulama yakında olacakmış.

    Sizinde dedğiniz gibi bu hizmet pahalı, bu yüzden buraya yatırım yapmamak düşüncesi mantıksız olur. Ferrari'de pahalı ama her sene kar ediyor firma.

    Cam damacana su isteyen müşteri pörtföyü farklıdır, fiyat onlar için ikinci planda kalır.

    Müştilerinize önermenizi tavsiye ederim, uygun fiyata hallederiz Maksat dostlar alışverişde görsün hemde sizin müşterinize bir nebzede olsa yardımcı olmuş oluruz.

    Dedikleriniz mantıken doğru ancak bu sektörde her firmanın dağıtım ağı fazlasıyla gelişkin olduğu için Erikli dışında kolay kolay TV reklamı yapan başka bir firmayı da göremezsiniz. Ki nereden baksanız farz-ı misal 20 milyon kişi damacana su tüketiyorsa Google aramasının 6.600 olması da bu sektörün internet üzerinden talep durumunu ortaya seriyor.

    Kendinizden baz alın, yeni bir markaya geçmeden evvel internet sitesine ya da reklamlarına bakarak seçim yapmazsınız. Çevrenizde o su markasını kullanan varsa onlara danışır ya da tadarsınız öyle alırsınız. Ne yazık ki bu sektörün bence pek internet ortamında bu tarz rekabetlik işi yok.

    Bu sektörün cam damacanaya geçmesi neden güçtür? Çünkü damacanaları taşırlarken kamyonların içerisinde bal petekleri gibi hücreler vardır ve oralara damacanalar yerleştirilir. Damacanalar cam olursa 3-4 gözlü bu hücrelerin en üstüne bu damacanaları yerleştirmeleri ölüm olur. Plastik damacananın hatalara toleransı vardır ama cam öyle değildir. Taşıyan kişilerin ellerinden kayıp düşse anında tuzla buz olur. Bu hem sağlık açısından tehlike içerir, hem maddi açıdan. Ayda bu şekilde 5-6 damacana kırsalar çalışanı patronu kovar

    Bugün su şişeleme fabrikalarının içi nasıldır bilir misiniz? Bir makine parkuru vardır. Serçe parmağınız kadar plastik parçaların tezgah başından giriş yapar. Makinelerden biri bu plastiği şişirir ve pet şişeyi oluşturur. Yıkar, temizler daha sonra su doldurulur. En son kapağı kapanır, etiketi yapıştırılır ve paketleyerek çıkar. Damacana bölümünde ise damacanaları önce bir makine iyice bi yıkar. Sonra dolum yaptırır ve çıkar. Bu yıkama safhasında makinelerin yapısı plastiğe göre hazırlandığı için bu da bir sorundur.