Hayırlı olsun. 3 tane su markası müşterimdir. Ve ne yazık ki benim müşterilerim pek bu alanda yatırım yapma taraftarı değil.
Cam damacana olayına dönüş yaparlar mı? Şu an için pek ihtimal vermiyorum. Hem maliyeti, hem sevkiyatı, hem korunması, hem de müşteriye teslimi ve de evlerde kullanımı büyük sıkıntılar doğurabilir.
O yüzden bu alanda şimdilik pek gelecek görmüyorum. Bir firmanın cam damacana hizmeti var ama hem pahalı, hem de pek talep gördüğünü düşünmüyorum.