• 16-11-2012, 19:35:19
    #64
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aforizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizce bilmemek gurur veriyor , elemanın acıklamaları bilimsel degil varsayımsal birkaç kez izleyin.

    Basiret sahibi bir insan zaten bu adamın suratındaki seytansılıgı gorecektır.Sözüm o kutlu insanlara zaten.

    Muck
    bilimsel değil varsayımsal bunu senin söylemen inan şaşırttı beni bir şakirtin böyle birşey demesi ne kadar ironik

  • 16-11-2012, 19:38:40
    #65
    Misafir
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilimsel değil varsayımsal bunu senin söylemen inan şaşırttı beni bir şakirtin böyle birşey demesi ne kadar ironik


    Ya onu geçelim, bilimsellik dediği lafı adamın suratına bakıp gördüğü yüz ifadesinden analiz çıkararak tamamlamasına bittim. Cidden çok bilimselmiş en az Tanrı'nın varlığı kadar yani. Hayranlıkla izliyorum.
  • 16-11-2012, 19:50:41
    #66
    domain name.com da ise 50 tl veririm.
  • 16-11-2012, 19:56:00
    #67
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    100 tl veririm.
  • 16-11-2012, 20:27:55
    #68
    Aforizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizce bilmemek gurur veriyor , elemanın acıklamaları bilimsel degil varsayımsal birkaç kez izleyin.

    Basiret sahibi bir insan zaten bu adamın suratındaki seytansılıgı gorecektır.Sözüm o kutlu insanlara zaten.

    Muck
    aynen o yüzdeki şeytansılıgı gören bu dayıda da nur'u görücektir


    http://www.youtube.com/watch?v=pO_6X-qV9kw
  • 16-11-2012, 20:45:02
    #69
    Domain satılıksa alayım
  • 16-11-2012, 20:46:09
    #70
    siteye üye olacak ilk 100 üyeye afganistan hava yollarından biletler de benden.

    uçak düşerken kaçtane ataist kalacak görmek istiyorum
  • 16-11-2012, 20:57:59
    #71
    eldorado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siteye üye olacak ilk 100 üyeye afganistan hava yollarından biletler de benden.

    uçak düşerken kaçtane ataist kalacak görmek istiyorum
    kaç ateistle aynı uçakta gittiğini merak ediyorum kurduğun hayal ürünü diyalog

    ateist uçak düşmeye başladığında dua etmez. türbülansın tanrıyla alakalı olmadığını, akışkanlar dinamiğinin kurallarını ve gazın hareket halinde ki oluşan düzenliğinden olduğunu bilir. tıpkı deprem olduğunda tanrının bizi cezalandırmadığını ya da öküzün kafasını sallamadığını bildiği gibi.

    ama böyle yazanları görünce aklıma apo denen p!ç!n yakalandığında "ben ülkemi severim. annem de türk'tü" demesi gibi birşeydir.
  • 16-11-2012, 22:43:06
    #72
    mecliste bi parti var ( hatta iki tane ) onlara sat diyecem .