Hocam domaini ac kafana gore daya dose isine bak burdan sana hayir yok fikir arama. Bes para etmez romanya bile AB ye girdi biz bu zihniyet sayesinda halen yerimizde sayiyoruz.
Romanyayı çok dandik bir ülke sandın sen herhalde gardaşşş hayirdir
Bugun içinde bu nidalarla filistinli müslüman mücahidler israile iyi bir karsılık verdiler,israılın savunmasıyla alay ettıler resmen.1 goktelen bırkac ısraıl f 16 sı tel avıvde bırcok bına yerle bır edıldı.Tabı zekoların haberı yok.
Allah için bir tane mücahidin resmini bulun facebookta sayfalarda yayınlıyorlar olunce yuzu nasıl gülüyor,Allah vaadına kavusturuyor cunku.Azraıl mujdeyle gelıyor ona.Dinimizin sehitlerle ilgili soylediklerine sonra o fotolara bakın eğer hala tık yoksa ne zekası be kardeşim...
Romanyayı çok dandik bir ülke sandın sen herhalde gardaşşş hayirdir
Herseyden once 5 para etmezden amacim kisye veya ulkeye yonelik degildir. Ekonomik , Sanayi vb gibi acidan. Turkiye ile romanya arasindaki farka bakarak bu mesaji yazdim.
Türkiyede bulamadığım huzuru orda buldum ben kişisel fikrim ama sandığınız gibi değil en son ne zaman gittiniz gezdiniz bilmiyorum ama Romanya değişimde.
Benim bahsettigim konu huzur ( ruh hali ) degil bu konuda hakli olabilirsin. Bende yurt disinda yasiyorum burdada insanlarin hayvana verdigi degeri biz turkiyede biribirimize vermiyoruz.
Benim anlatmak istedigim olayda bu zaten bende ogrenciyim Romanyada. Orada hayvanlara verilen değerler burada Türkiyede verilmiyor insanın insana saygısı kalmamış AB üyeliği diyorlar önce düşünmeliler ne yapıyoruz biz diye ?
Bugun içinde bu nidalarla filistinli müslüman mücahidler israile iyi bir karsılık verdiler,israılın savunmasıyla alay ettıler resmen.1 goktelen bırkac ısraıl f 16 sı tel avıvde bırcok bına yerle bır edıldı.Tabı zekoların haberı yok.
Allah için bir tane mücahidin resmini bulun facebookta sayfalarda yayınlıyorlar olunce yuzu nasıl gülüyor,Allah vaadına kavusturuyor cunku.Azraıl mujdeyle gelıyor ona.Dinimizin sehitlerle ilgili soylediklerine sonra o fotolara bakın eğer hala tık yoksa ne zekası be kardeşim...