Benim anlatmak istedigim olayda bu zaten bende ogrenciyim Romanyada. Orada hayvanlara verilen değerler burada Türkiyede verilmiyor insanın insana saygısı kalmamış AB üyeliği diyorlar önce düşünmeliler ne yapıyoruz biz diye ?