KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilimsel değil varsayımsal bunu senin söylemen inan şaşırttı beni bir şakirtin böyle birşey demesi ne kadar ironik


Ya onu geçelim, bilimsellik dediği lafı adamın suratına bakıp gördüğü yüz ifadesinden analiz çıkararak tamamlamasına bittim. Cidden çok bilimselmiş en az Tanrı'nın varlığı kadar yani. Hayranlıkla izliyorum.