• 31-10-2012, 01:09:57
    #28
    Bence de gol değil. Ama değerlendirebilirsen neden gol olmasın
  • 31-10-2012, 08:29:15
    #29
    AnkaraLIII adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanik.Net e hangi suçtan nekadar yatılır, nekadar ceza alınır, mahkeme versem kazanabilirmiyim, tazminat alabilirmiyim gibi v.s insanların avukatlara soru yöneltebileceği bir site kurulabilir.
    Bence de mantıklı Teşekkürler

    electrocode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatımda birkere fakıh demedim ilk defa burada söylüyorum onuda yazdım :d
    internette kim sanık diye atatır merak ettim,
    bence penaltı.
    Hocam illa sanık diye aratmasına gerek yok ki ceza suç diye illa ki arama yaptırır fakih bende demedim ama başkaları kullanmadım

    Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahaahah başlık süper konu içeriği süper ama bence GOL değil be hocam.... olmamış olmamış...
    Sezon sonu gol kralı ben olunca görecez artık

    SeA_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 korner direği almışsın hocam sen,olurda başarırsan top o direklerden taca değil kornere çıkar böylece 3 kornerden bir penaltı kazanabilirsiniz ancak penaltıyı da sırtın kaleye dönük atmak zorunda kalırsın...

    Şaka bir yana hayırlı olsun ne diyelim
    Teşekkürler Şakayı bile anlayamadım Betimleme fena

    Mustafa Maşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunları sen paylaşmıssın

    Yukarda gol olabilecek domainler varken neden bunları regledin
    Hocam mesela kendinden fazla başkalarını düşünmek

    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 korner 1 penaltı olsa yine gol olmaz hocam k.bakmayın :d
    Kaleye volkanı sokarsanız olmaz tabi

    Kilci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de gol değil. Ama değerlendirebilirsen neden gol olmasın
    Bence en güzel yorum adam abidik gubidik domain alıyor adam ediyor pr 5-6 oluyor haliyle Bizde değilde yabancılar bunu yapıyor yani
  • 31-10-2012, 11:41:44
    #30
    konuyla alakalı değil ama yapılan yorumları görünce şu video aklıma geldi


    http://www.youtube.com/watch?v=yEasYU4P8pg
  • 31-10-2012, 11:50:00
    #31
    Kaleci ile karşı karşıya kalmışsınız bundan sonrası size kalmış golde olabilir top direk dışarıda çıkabilir :=)
  • 31-10-2012, 13:11:28
    #32
    her domain değerlendirilebilir. ama buradaki sorun domainin ne kadar bilindiğidir. ona göre değer biçilir yani. daha öncede yazmıştım ilk başlarda herkes büyük bir hevesle giriyor bu işe. bütün domainler süper gözüküyor ama sonra elinde kredi kartı borcu kalıyor

    sanık güzel diğerleri ve özellikle fakih tamamen kötü. sanıkta projelendirilirse iş yapar. domain almadan aranmalarına ve ne tür projeler yapılır onlara bakmak lazım. kendiniz yapacaksanız da başkası alacaksa hangi mantıkla alacaklar diye düşünmek lazım dimi.
  • 31-10-2012, 13:36:41
    #33
    Üyeliği durduruldu
    redghost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha öncede yazmıştım ilk başlarda herkes büyük bir hevesle giriyor bu işe. bütün domainler süper gözüküyor ama sonra elinde kredi kartı borcu kalıyor
    Hocam ben bu tecrübeyi bizzat yaşayan ve hala acısını çeken biri olarak arkadaşımı defalarca uyardım ama domain kaydetme konusunda benim ilk zamanlarımdan daha hevesli arkadaş. Bir gün pişman olacak ama inşallah en kısa zamanda pişman olur ve her domaini almaz...
  • 31-10-2012, 19:14:59
    #34
    regdhost yorum Mahir abinin gençliğini ve benim şimdiki durumu anlatıyor
    Mahir abi sen merak etme halledicem bitti bunları elden çıkardıktan sonra devam Devam derken daha iyi şekilde dönüş yapcam Dönüşüm muhteşem olacak