• 30-10-2012, 22:10:17
    #19
    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kere bile yorum atmadım ben senin konularına kardeş .s.s
    hocam sen örgüt'e yeni katılmışsın
    sana boşta domain hediyem olsun
    aranma hacmi yüksek - filan var info belki işe yarar
    16 uzantısı da dolu

    Harry-Potter.info

    harry-potter
    Düşük
    24.900.000
    1.220.000

    [harry-potter]
    Düşük
    2.740.000
    135.000



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:10:17 -->-> Daha önceki mesaj 23:09:29 --

    tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sizi bahsettiginiz sekilde ovdugumu hatirlamiyorum hatta size ikinci yazisim bu neyse... Basarilar..
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buda gol değil Resmen galatasaraylı sabri gibi oldun

    Eskiden beşiktaşlı takoz recep vardı stat dışına atardı topu onuda geçtin
    ya o genel bişey övgü filan değil şaka filan işte bi yorum herkes düşman oldu?
  • 30-10-2012, 22:12:47
    #20
    Estafirullah kimsede gozumuz yokki dusmanligimiz olsun. Sadece genellemenizi ozellestirdim direkt olarak nickimi icerisinde bulundugu mesajinizi gorunce.. Proje yapabilecekseniz adam olup ayaga kalkabilecek domainler aksi halde bos.
  • 31-10-2012, 00:55:15
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Sanik.Net e hangi suçtan nekadar yatılır, nekadar ceza alınır, mahkeme versem kazanabilirmiyim, tazminat alabilirmiyim gibi v.s insanların avukatlara soru yöneltebileceği bir site kurulabilir.
  • 31-10-2012, 00:57:37
    #22
    hayatımda birkere fakıh demedim ilk defa burada söylüyorum onuda yazdım :d
    internette kim sanık diye atatır merak ettim,
    bence penaltı.
  • 31-10-2012, 00:58:48
    #23
    Kurumsal Backlink SEO
    hahaahah başlık süper konu içeriği süper ama bence GOL değil be hocam.... olmamış olmamış...
  • 31-10-2012, 01:00:18
    #24
    3 korner direği almışsın hocam sen,olurda başarırsan top o direklerden taca değil kornere çıkar böylece 3 kornerden bir penaltı kazanabilirsiniz ancak penaltıyı da sırtın kaleye dönük atmak zorunda kalırsın...

    Şaka bir yana hayırlı olsun ne diyelim
  • 31-10-2012, 01:01:46
    #25
    Üyeliği durduruldu
    electrocode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatımda birkere fakıh demedim ilk defa burada söylüyorum onuda yazdım :d
    internette kim sanık diye atatır merak ettim,
    bence penaltı.
    Hocam ilk satıra çok fena güldüm. Allah da seni güldürsün...

    Hayatımda bir kere fakıh demedim ilk defa burada söylüyorum onuda yazdım

    Süpersin yaa ölmekten güldüm ))))))))) )))))))))
  • 31-10-2012, 01:03:55
    #26
    Alıntı
    Mazmun.com
    Iflah.com
    Mukadderat.com
    Firka.net
    Iltica.net
    Ozenti.net
    Hareke.net
    Bagimli.net
    Somurge.net
    Vefakar.net
    Izohips.net
    Yetimhane.net
    Kuzeydogu.net
    Antant.net

    ----------------------------------

    Kuzey-Guney.net
    EbruDestan.net
    YediKaranfil.net
    GrupNara.net
    TolgaZengin.net
    FutbolMenajer.net
    EditorVideo.net
    KorkuFilm.net
    MayoBikini.net
    BilgisayarTopla.net
    AdamGibi.net
    DijitalSaat.net
    Hocam bunları sen paylaşmıssın

    Yukarda gol olabilecek domainler varken neden bunları regledin
  • 31-10-2012, 01:06:01
    #27
    3 korner 1 penaltı olsa yine gol olmaz hocam k.bakmayın :d