hayatımda birkere fakıh demedim ilk defa burada söylüyorum onuda yazdım :d
internette kim sanık diye atatır merak ettim,
bence penaltı.
Hocam ilk satıra çok fena güldüm. Allah da seni güldürsün...
Hayatımda bir kere fakıh demedim ilk defa burada söylüyorum onuda yazdım
Süpersin yaa ölmekten güldüm

)))))))))

)))))))))