AnkaraLIII adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanik.Net e hangi suçtan nekadar yatılır, nekadar ceza alınır, mahkeme versem kazanabilirmiyim, tazminat alabilirmiyim gibi v.s insanların avukatlara soru yöneltebileceği bir site kurulabilir.
Bence de mantıklı Teşekkürler

electrocode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayatımda birkere fakıh demedim ilk defa burada söylüyorum onuda yazdım :d
internette kim sanık diye atatır merak ettim,
bence penaltı.
Hocam illa sanık diye aratmasına gerek yok ki ceza suç diye illa ki arama yaptırır fakih bende demedim ama başkaları kullanmadım

Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hahaahah başlık süper konu içeriği süper ama bence GOL değil be hocam.... olmamış olmamış...
Sezon sonu gol kralı ben olunca görecez artık

SeA_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 korner direği almışsın hocam sen,olurda başarırsan top o direklerden taca değil kornere çıkar böylece 3 kornerden bir penaltı kazanabilirsiniz ancak penaltıyı da sırtın kaleye dönük atmak zorunda kalırsın...

Şaka bir yana hayırlı olsun ne diyelim
Teşekkürler Şakayı bile anlayamadım Betimleme fena

Mustafa Maşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bunları sen paylaşmıssın

Yukarda gol olabilecek domainler varken neden bunları regledin
Hocam mesela kendinden fazla başkalarını düşünmek

Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 korner 1 penaltı olsa yine gol olmaz hocam k.bakmayın :d
Kaleye volkanı sokarsanız olmaz tabi

Kilci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence de gol değil. Ama değerlendirebilirsen neden gol olmasın
Bence en güzel yorum adam abidik gubidik domain alıyor adam ediyor pr 5-6 oluyor haliyle Bizde değilde yabancılar bunu yapıyor yani