Sanik.Net e hangi suçtan nekadar yatılır, nekadar ceza alınır, mahkeme versem kazanabilirmiyim, tazminat alabilirmiyim gibi v.s insanların avukatlara soru yöneltebileceği bir site kurulabilir.
Bence de mantıklı

Teşekkürler
hayatımda birkere fakıh demedim ilk defa burada söylüyorum onuda yazdım :d
internette kim sanık diye atatır merak ettim,
bence penaltı.
Hocam illa sanık diye aratmasına gerek yok ki

ceza suç diye illa ki arama yaptırır

fakih bende demedim ama başkaları kullanmadım
hahaahah başlık süper konu içeriği süper ama bence GOL değil be hocam.... olmamış olmamış...
Sezon sonu gol kralı ben olunca görecez artık
3 korner direği almışsın hocam sen,olurda başarırsan top o direklerden taca değil kornere çıkar böylece 3 kornerden bir penaltı kazanabilirsiniz ancak penaltıyı da sırtın kaleye dönük atmak zorunda kalırsın...
Şaka bir yana hayırlı olsun ne diyelim
Teşekkürler

Şakayı bile anlayamadım

Betimleme fena
Hocam bunları sen paylaşmıssın
Yukarda gol olabilecek domainler varken neden bunları regledin
Hocam mesela kendinden fazla başkalarını düşünmek
3 korner 1 penaltı olsa yine gol olmaz hocam k.bakmayın :d
Kaleye volkanı sokarsanız olmaz tabi
Bence de gol değil. Ama değerlendirebilirsen neden gol olmasın
Bence en güzel yorum adam abidik gubidik domain alıyor adam ediyor pr 5-6 oluyor haliyle

Bizde değilde yabancılar bunu yapıyor yani