• 25-08-2012, 00:15:45
    #1
    elemanaraniyor.net
    isimmarket.net


    app ltf
  • 25-08-2012, 08:27:42
    #2
    Eleman Aranıyor'un çoğu uzantısı dolu, COM uzantısı 2004 kayıtlı ve Nokta'da... Nokta'dan bu alan adını almaya çalışan kişiler için bütçesi yetersiz kalır ise alternatifi NET olur. Güzel bir domain.

    Diğer domain "yorumsuz" =)
  • 25-08-2012, 08:51:58
    #3
    Eleman ilan sitesi açmak için İş Kurumundan özel izin alınması gerekiyor. Ortalama bir eleman ilan sitesinin açılış maliyeti 30.000 TL buluyor. (24.645 TL teminat + 1.850 TL masraf + diğer masraflar).

    Bu kadar masraf eden birisi tahminimce .net domainlere değil de .com.tr domainlere yönelecektir. Çünkü hem daha RESMİ ve GÜVENİLİR oluyor hem de boşta olan domain çok fazldır (elemanaraniyor.com.tr gibi).
  • 25-08-2012, 09:06:32
    #4
    elemanaraniyor iyi denk gelmiş.

    isimmarket, bana domain portföy sitesini çağrıştırdı.
  • 25-08-2012, 09:08:12
    #5
    eleman arama siteleri için mevcut bir çalışma olduğunu biliyorum ve yürürlüğe girdikten sonra ciddi meblağlar döneceğininde farkındayım ama ne yazık ki ülkemizde bir süre sonra kurallar esneyecektir ve her sokakta var olan emlakçılar gibi çoğalacaktır diye düşünüyorum bu tip büroların.

    domaini almamdaki en büyük etki ise eleman aranıyor tamlaması.

    kısmet bakalım


    isim marketi sana verelim wtf
  • 25-08-2012, 10:32:47
    #6
    Hatta iş arama konusunda devletin kendini tekel ilan edeceğini sen haber vermiştim forum da DB silinmeden önce ilk orda duymuştum bu konuda zaten bilgin oldugu için yazma geregi duymadım, artı öyle bile olsa her tülü alıcısı olan bir domain.

    isimmarket de aslında iyimiş lazım olacak yakında projem için bakalım durumu bir değerlendirelim de
  • 25-08-2012, 10:50:05
    #7
    söz konusu yazı : http://www.domainabi.com/blog/kariye...caklar-dikkat/
  • 25-08-2012, 16:19:00
    #8
    Devletin kendisini tekel ilan edeceği filan yok. Bu konu biraz hassas bir konu. İşi olmayan ve iş arayanlar suistimale açık oluyorlar. İş bulma vaadi ile çok kolay kandırılabilmektedirler. Devlet bunun önüne geçmeye çalışıyor sadece. Bu işle ilgilenenler denetimli kurumlar olması gerekmektedir. Yurtdışında da bu şekilde hizmet vermektedirler. Belirtilen miktar da çok fazla değil. Bugün basit bir Türk Telekom bayiliği açmak isteseniz maliyeti daha fazladır.

    Ayrıca haberlerde geçen "EŞİNE DOSTUNA İŞ BULAN YANDI" gibi ifadeler medya oyununun bir parçasıdır. Habere ilgiyi çekmek için bu tür yollara başvurmaktadırlar.
  • 25-08-2012, 17:30:28
    #9
    Azerbaycanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletin kendisini tekel ilan edeceği filan yok. Bu konu biraz hassas bir konu. İşi olmayan ve iş arayanlar suistimale açık oluyorlar. İş bulma vaadi ile çok kolay kandırılabilmektedirler. Devlet bunun önüne geçmeye çalışıyor sadece. Bu işle ilgilenenler denetimli kurumlar olması gerekmektedir. Yurtdışında da bu şekilde hizmet vermektedirler. Belirtilen miktar da çok fazla değil. Bugün basit bir Türk Telekom bayiliği açmak isteseniz maliyeti daha fazladır.

    Ayrıca haberlerde geçen "EŞİNE DOSTUNA İŞ BULAN YANDI" gibi ifadeler medya oyununun bir parçasıdır. Habere ilgiyi çekmek için bu tür yollara başvurmaktadırlar.
    Kontrol altına almak için ücrete mi bağlaması lazım, alım kriterlerini zorlaştırsa anlarım ama bunun üstünden para kazanması bence tekeldir.