eleman arama siteleri için mevcut bir çalışma olduğunu biliyorum ve yürürlüğe girdikten sonra ciddi meblağlar döneceğininde farkındayım ama ne yazık ki ülkemizde bir süre sonra kurallar esneyecektir ve her sokakta var olan emlakçılar gibi çoğalacaktır diye düşünüyorum bu tip büroların.
domaini almamdaki en büyük etki ise
eleman aranıyor tamlaması.
kısmet bakalım
isim marketi sana verelim wtf