• 25-08-2012, 17:44:49
    #10
    tekel ile demek istediğim şudur,

    5-6 tane firmanın bu işte yetki alacağı ve tüm işe alım sürecini yönlendireceği şeklindedir.

    bence de devletin iş ve işçi bulma kurumunun özelleştirilmesi gereklidir.Şu ana kadar kim oraya başvurmuştur ?

    medyanın gazlaması malum zaten onlara inanan yok..
  • 25-08-2012, 20:00:21
    #11
    Azerbaycanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eleman ilan sitesi açmak için İş Kurumundan özel izin alınması gerekiyor. Ortalama bir eleman ilan sitesinin açılış maliyeti 30.000 TL buluyor. (24.645 TL teminat + 1.850 TL masraf + diğer masraflar).

    Bu kadar masraf eden birisi tahminimce .net domainlere değil de .com.tr domainlere yönelecektir. Çünkü hem daha RESMİ ve GÜVENİLİR oluyor hem de boşta olan domain çok fazldır (elemanaraniyor.com.tr gibi).
    örnekleri var aslında sizin söylediğiniz durumun tersine işleyen fikirlerin. Örneğin kariyer(.)com.tr yerine kariyer(.)net kullanılıyor ve istenirse tabiki eleman aranıyor için com.tr uzantı da kullanılabilir. Bu tercih sebebidir ve fikrinize de saygı duyuyorum polimeğe girmek filan değil niyetim, bunu da belirtmek isterim.



    Domainler gerçekten anahtar sözcükleri içeren alternatif kategoride yer alabilecek özelliklere sahipler. Hayırlı Olsun..
  • 25-08-2012, 21:52:30
    #12
    WTF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontrol altına almak için ücrete mi bağlaması lazım, alım kriterlerini zorlaştırsa anlarım ama bunun üstünden para kazanması bence tekeldir.
    Tabii ki ücret kısmı da caydırıcı bir araçtır. Her önüne gelen başvurmayacaktır. Ücret de öyle yüksek bir rakam değil. Türkiyede hangi işe başlarsan başla 1900 TLden fazla masraf edersin. Gerisi de zaten teminat.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:52:30 -->-> Daha önceki mesaj 21:46:47 --

    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekel ile demek istediğim şudur,

    5-6 tane firmanın bu işte yetki alacağı ve tüm işe alım sürecini yönlendireceği şeklindedir.

    bence de devletin iş ve işçi bulma kurumunun özelleştirilmesi gereklidir.Şu ana kadar kim oraya başvurmuştur ?

    medyanın gazlaması malum zaten onlara inanan yok..
    Hocam tam tersi bir çok firma var bu işi yapan. http://www.iskur.gov.tr/%C3%96zel%C4...roListesi.aspx
  • 25-08-2012, 22:02:11
    #13
    bu firmaların çoğunluğu büyük kurumsal firmalar için çalışmakta özellikle banka ve holdingler için.

    bir çoğumuz bu firmalara görüşmesine gitmiştir ve bu firmalar seçimi yaparlar ve ilgili kurumun insan kaynakları departmanına yönlendirirler son mülakat orada olur.

    kobilerin bu firmalarla çalışamayacağı malumdur sanırım.
    zaten kariyer.net secretcv yenibiris in en büyük müşterisi bu ik firmalarıdır.
  • 25-08-2012, 22:08:04
    #14
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu firmaların çoğunluğu büyük kurumsal firmalar için çalışmakta özellikle banka ve holdingler için.

    bir çoğumuz bu firmalara görüşmesine gitmiştir ve bu firmalar seçimi yaparlar ve ilgili kurumun insan kaynakları departmanına yönlendirirler son mülakat orada olur.

    kobilerin bu firmalarla çalışamayacağı malumdur sanırım.
    zaten kariyer.net secretcv yenibiris in en büyük müşterisi bu ik firmalarıdır.
    Kariyer.net ve elemanonline.com firmalarının yerel gazetelere eleman ilanı veren bir çok KOBI'ye pazarlamacıları ile veya telefonla ulaşarak sitesine ilan aldıklarını biliyorum. Muhtemelen diğerleri de o şekilde yapıyordur.