Kontrol altına almak için ücrete mi bağlaması lazım, alım kriterlerini zorlaştırsa anlarım ama bunun üstünden para kazanması bence tekeldir.
Tabii ki ücret kısmı da caydırıcı bir araçtır. Her önüne gelen başvurmayacaktır. Ücret de öyle yüksek bir rakam değil. Türkiyede hangi işe başlarsan başla 1900 TLden fazla masraf edersin. Gerisi de zaten teminat.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:52:30 -->-> Daha önceki mesaj 21:46:47 --
tekel ile demek istediğim şudur,
5-6 tane firmanın bu işte yetki alacağı ve tüm işe alım sürecini yönlendireceği şeklindedir.
bence de devletin iş ve işçi bulma kurumunun özelleştirilmesi gereklidir.Şu ana kadar kim oraya başvurmuştur ?
medyanın gazlaması malum zaten onlara inanan yok..
Hocam tam tersi bir çok firma var bu işi yapan.
http://www.iskur.gov.tr/%C3%96zel%C4...roListesi.aspx