tekel ile demek istediğim şudur,

5-6 tane firmanın bu işte yetki alacağı ve tüm işe alım sürecini yönlendireceği şeklindedir.

bence de devletin iş ve işçi bulma kurumunun özelleştirilmesi gereklidir.Şu ana kadar kim oraya başvurmuştur ?

medyanın gazlaması malum zaten onlara inanan yok..