o zaman sen 90'lar almalısın.
80 lerde çocuk olmak seksenleri hissetmenin, yaşamanın en güzel çağı

kibrit kağıdı, gazoz kapağı, elvan gazoz, mintax yakari, clementine, musti silgileri, gider de gider 90'ları anlamak için de 90larda çocuk olmak lazım kanımca

Ayrıca hiç mavi önlük giymemiş olan ben seksenler hakkında çok şey yazabilirim

malum anadoluya gazeteler nasıl geç geliyorsa yıllar da geç gelir...
bak burda yazıyorsunuz çalışmalar başlayınca destek isterim ona göre