• 25-11-2010, 22:29:59
    #1
    Arkadaşlar az önce "80ler" net i regledim 2 yıldan beri seksenlerle ilgili proje yapmak istiyordum bu domaini yakalayınca süper oldu,com uzantısında hoş bir proje var fakat ben daha hoş bir şeyler yapmaya çalışacağım biraz sosyal medyavari olacak bu projeyi para kazanmaktan ziyade kendim için yapacağım seviyorum 80leri
    proje ile ilgili önerileri olan domainle ilgili yorumları olan paylaşırsa sevinirim
    saygılar
  • 25-11-2010, 23:15:47
    #2
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaçlısın?
    80 liyim
  • 25-11-2010, 23:32:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman sen 90'lar almalısın.
    ne alakası var?
    ben 89luyum 90'ları iyi bilirim
  • 25-11-2010, 23:37:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    on kaplan gücündeydi
  • 25-11-2010, 23:46:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kitt

    cem yılmaz takilidini yaptı geçenlerde opet reklamında gitt diye

    konuyu dağıtmayalım artık bence
    sorularınızı pm ile sorun
  • 25-11-2010, 23:47:08
    #6
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    söyle bakalım fantom ormanda kaç kaplan gücündeydi?
    Süperdi ya

    Karaşimsek nasıl ses çıkarıyormus onları da sorun
  • 25-11-2010, 23:51:00
    #7
    turank konuya renk katmış yine...
  • 26-11-2010, 01:41:36
    #8
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman sen 90'lar almalısın.
    80 lerde çocuk olmak seksenleri hissetmenin, yaşamanın en güzel çağı
    kibrit kağıdı, gazoz kapağı, elvan gazoz, mintax yakari, clementine, musti silgileri, gider de gider 90'ları anlamak için de 90larda çocuk olmak lazım kanımca
    Ayrıca hiç mavi önlük giymemiş olan ben seksenler hakkında çok şey yazabilirim malum anadoluya gazeteler nasıl geç geliyorsa yıllar da geç gelir...
    bak burda yazıyorsunuz çalışmalar başlayınca destek isterim ona göre
  • 26-11-2010, 02:26:59
    #9
    Bir soruda ben sorayım o vakit) Tsubasa'nın ünlü vuruşunun adı neydi