• 09-11-2010, 18:54:10
    #1
    Arkadaşlar ben askerdeyken piyasamı değişti yoksa L-L net fiyatları mı düştü çok çok ucuza t-a [.] net isimli domaini aldım. Sektörün içindeki arkadaşlardan son durumu öğrenmek istiyorum. İnşallah 2 ay sonra dönüyorum buralara.
  • 09-11-2010, 18:56:24
    #2
    piyasa'mı? sen askerdeyken tüm domainleri dropladılar hocam öyleki almayanı dövüyorlar..
  • 09-11-2010, 18:57:49
    #3
    Bu domainlerin ederi 4 ay önce 150-200 dolar gibiydi ki bu fiyata almak mümkün değildi. Ben 84 dolara aldım şaşkınlık içindeyim.
  • 09-11-2010, 19:45:09
    #4
    Hocam denizli merkezdenmisiniz siz. Bide kısa dönem askersiniz sanırım. Kardeşimde kısa dönem 2 ay sonra gelecek.
  • 10-11-2010, 08:39:29
    #5
    sen askerdeyken piyasa miyasa kalmadı ki
    özellikle cvcv.net ve 3 karakter net' ler düştükten sonraki takipçilerini bile kaybetti. N-N.net, L-L.net satışlarına rastlamadım ama muhtemelen onlar da düşmüştür. aslında domainler için dönem yatırım dönemi...
  • 10-11-2010, 17:47:58
    #6
    Evet Denizlide oturuyorum sivil hayatta. Bizden sonraki kısa dönemler aralık 12 de bot bağlayacak diye biliyorum. Yaklaşık 1 ayları kaldı.


    lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen askerdeyken piyasa miyasa kalmadı ki
    özellikle cvcv.net ve 3 karakter net' ler düştükten sonraki takipçilerini bile kaybetti. N-N.net, L-L.net satışlarına rastlamadım ama muhtemelen onlar da düşmüştür. aslında domainler için dönem yatırım dönemi...
    Piyasanın bu duruma gelmesi şaşırtıcı. Son satışlara bakıyorum aslında ciddi anlamda boşta domain yok ama arttırımlar eskisi gibi değil sanki?
  • 10-11-2010, 18:35:32
    #7
    Sen askerdeyken Domain tedavülden kaldırıldı... Yerine Domaout geldi. =)

    Hayırlı tezkereler.. Domain piyasası gün gün eriyor.. Rabbim bakalım neyler, neylerse güzel eyler...
  • 10-11-2010, 18:41:52
    #8
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen askerdeyken Domain tedavülden kaldırıldı... Yerine Domaout geldi. =)

    Hayırlı tezkereler.. Domain piyasası gün gün eriyor.. Rabbim bakalım neyler, neylerse güzel eyler...
    Ahaha iyimiş
  • 10-11-2010, 19:14:21
    #9
    Askerdemiydin Hocam sen ya Hayırlı teskereler