• 10-11-2010, 20:31:51
    #10
    Bebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerdemiydin Hocam sen ya Hayırlı teskereler
    Askerlikmi ? yok canım ben tatilde biliyordum. onu domain piyasası ile vs ilgileniyor bak ne çok zamanı var biz askerdeyken domain piyasası ile ilgilenseydik. şimdi toprak ağaları gibi Domain AĞA'sı olurduk ah ah devir değişti ne yaparsın.
  • 11-11-2010, 05:52:18
    #11
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlikmi ? yok canım ben tatilde biliyordum. onu domain piyasası ile vs ilgileniyor bak ne çok zamanı var biz askerdeyken domain piyasası ile ilgilenseydik. şimdi toprak ağaları gibi Domain AĞA'sı olurduk ah ah devir değişti ne yaparsın.
    Dimi Know Sorsan kıymet bilmezler
  • 11-11-2010, 12:06:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu domainlerin ederi 4 ay önce 150-200 dolar gibiydi ki bu fiyata almak mümkün değildi. Ben 84 dolara aldım şaşkınlık içindeyim.
    yok 4 ay öncede 150-200 değildi maalesef.

    2 yıl önce öyleydi hatta daha fazlaydı.

    buhrandan önce

    t-a en değerli 10 harften biri desek L-L.net toplasan değerli harflerle 100 tane var.

    aslında değeri düşmüş olsada sahipleri pek domainlerini düşürmediğin fiyatları yüksek çekiyorlar ama alan yok.

    yani örnek vereyim bende o-l.net e zamanında $164 bayıldım. $300 ı reddettim. şimdi $100 veren yok.

    biri benden o-l.net i almak istese $300 çekerim şimdi.


    açık artırmaya çıkarsam $50-$100 arasında kalır.

    o zaman sence bu domainin gerçek değeri ne ? $300 mü $50 mi ?
  • 14-11-2010, 11:13:46
    #13
    En iyisi bir süre daha beklemek o halde. Çünkü bu domainlerin ederinin minimum 150 dolardan başlaması gerekiyor piyasa çökmüş Bayramdan sonra 57 sayıyorum inşallah kısa süre sonra piyasadayım. Havacı olduğum için çok ağır bir askerlik geçirmiyorum o yüzden rahatım