Bebu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
biz askerdeyken domain piyasası ile ilgilenseydik. şimdi toprak ağaları gibi Domain AĞA'sı olurduk
ah ah devir değişti ne yaparsın.
12
●611
biz askerdeyken domain piyasası ile ilgilenseydik. şimdi toprak ağaları gibi Domain AĞA'sı olurduk
ah ah devir değişti ne yaparsın.